Alles over betalen

Hoe kan ik betalen?

  • Achteraf: na levering van uw bestelling ontvangt u de factuur per email. U kunt dan via online bankieren of overschrijving betalen. Wij behouden ons het recht om de bestelling vooraf (gedeeltelijk) te laten betalen.
  • Vooraf: particulieren, organisaties zonder KvK-nummer en bepaalde organisaties uit het buitenland dienen vooraf te betalen. Ook onbedrukte orders dienen vooruitbetaald te worden. U ontvangt de factuur per e-mail voor de levering.
  • Direct online: u kunt uw bestelling direct veilig afrekenen via iDeal, Visa, Mastercard of PayPal. Na levering van de producten ontvangt u de definitieve factuur voor uw administratie.

In welke gevallen moet ik vooruitbetalen?

Conform onze Algemene Voorwaarden kunnen wij vooruitbetaling vragen. Dit geldt in ieder geval in onderstaande situaties:

 

  • Orders zonder bedrukking;
  • Orders van particulieren;
  • Orders van organisaties zonder KvK-nummer;
  • Bestellingen met een orderwaarde boven €5.000 (50% vooruitbetaling).

De levertijd gaat in zodra wij het bedrag ontvangen hebben.

Wat is de betalingstermijn?

Wij hanteren een termijn van 14 dagen.

Moet ik bij de bestelling mijn btw-nummer invoeren?

Dit is alleen verplicht voor EU-landen die btw-plichtig zijn. We noemen dat een intracommunautaire levering.

Het lukt niet om mijn btw-nummer in te voeren. Wat nu?

Een foutmelding kan verschillende oorzaken hebben:

  • Het systeem heeft een storing waardoor het nummer niet gecontroleerd kan worden. In dat geval kunt u uw btw-nummer handmatig invoeren in het opmerkingenveld.
  • Het btw-nummer bevat een typefout. Checkt u het dan voor de zekerheid nog een keer.
  • Uw organisatie is niet btw-plichtig.

Uw antwoord nog niet gevonden?

Kies hieronder onze eerste hulp bij brandende vragen