Alles over bestellen
Hoe werkt het bestelproces?
1. Kies het gewenste product en doorloop de stappen in de checkout (of bestel via email).
2. U ontvangt een digitale drukproef die u online kunt accorderen.
3. Na uw akkoord op de drukproef zetten we het productieproces in gang.
4. Binnen de afgesproken levertijd ontvangt u uw bedrukte geschenken.
Vragen tijdens het bestellen? Neem direct contact met ons op via +32 784 84 653.
Hoe kan ik een aangepast aantal stuks invullen?
Ga op de productpagina naar het menu aan de rechterkant. Klik op het potlood achter ‘Aantal stuks’ en vul handmatig het gewenste aantal stuks in.
Ik zie mijn logo niet op de orderbevestiging/offerte, klopt dit?
Ja, op de orderbevestiging en offerte gebruiken wij de standaard afbeelding zoals die bij het product staat weergegeven. Op de digitale drukproef staat het product afgebeeld met het logo dat u hebt aangeleverd.
Ik heb mijn logo tijdens het bestellen geüpload, maar ik zie het niet staan.
Dat klopt, u ontvangt de digitale drukproef z.s.m. via de mail nadat u uw bestelling heeft geplaatst.
Kan ik een voorbeeld van mijn bedrukte product bekijken?
Ja. Na bestelling ontvangt u een digitale drukproef per mail. Hierop kunt u zien hoe de producten worden bedrukt met uw logo of tekst. Pas na uw akkoord start de drukkerij met het drukproces.
Wilt u meer weten over de digitale drukproef? Lees het in deze blog.
Kan ik een bedrukte sample aanvragen?
Dat is in overleg vaak wel mogelijk, maar houdt dan wel rekening met extra kosten.
Hoe kan ik een (gratis) sample aanvragen?
Op de productpagina bij de keuzelijst onder ‘Aantal stuks’ kunt u kiezen voor ‘sample’. Daar staan ook de samplekosten vermeld. Plaatst u een bestelling naar aanleiding van het ontvangen sample? Dan worden de kosten van de sample in mindering gebracht op uw bestelling en is het ontvangen sample dus gratis.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Dat kan nog tot het moment van goedkeuring van de drukproef. Neem hiervoor contact op met onze verkoopspecialisten.
Werken jullie ook met bestelbonnen?
Ja, het is bij Greengiving zeker mogelijk om te bestellen door middel van een bestelbon.
Hoe plaats ik een herhaalbestelling?
Ga bij het kopje 'Orders' in uw online Greengiving omgeving naar de betreffende order. Klik op 'bestel opnieuw' en u kunt dezelfde order opnieuw plaatsen. Het is ook mogelijk om dit via de mail te doen, bijvoorbeeld met degene met wie u eerder contact heeft gehad of via info@greengiving.be.
Let op: als u een ander aantal of andere bedrukking wilt, is het beter om direct contact met ons op te nemen.
Ik heb akkoord gegeven op de offerte. Wordt dit gelijk een order?
Nee, niet automatisch. Wij zetten dit om in het systeem en daarna ontvangt u de orderbevestiging.
Waar kan ik de status van mijn order zien?
Als u op onze website (rechtsboven in de header) inlogt met uw inloggegevens, komt u terecht in de portal. Daar kunt u alle informatie met betrekking tot uw bestelling en persoonlijke gegevens vinden.
Hoe kan ik een account aanmaken?
Als u een offerte aanvraagt of een bestelling plaatst, wordt er automatisch een account voor u aangemaakt.
Kunt u niet inloggen?
Vraag een nieuw wachtwoord aan met behulp van uw debiteurnummer. Dit nummer vindt u terug op offertes, orderbevestigingen en facturen.
Hebben jullie een winkel?
Nee. U kunt wel langskomen om een kijkje te nemen in onze showroom in Barneveld, mocht u daarin geïnteresseerd zijn. Maak daarvoor een afspraak met een van onze verkoopspecialisten.
Uw antwoord nog niet gevonden?
Kies hieronder onze eerste hulp bij brandende vragen